Technický asistent vedoucího servisu
Popis pozice
Hledáme kolegu, který se postará o hladký chod servisu. Jeho úkolem bude mít servisní techniky včas na správném místě, v pořádku dokumenty a na konci spokojeného zákazníka.
Co očekáváme:
Komunikační dovednosti – schopnost jednoduše a srozumitelně komunikovat s různými skupinami lidí, včetně technicky neznalých zákazníků.
Schopnost pracovat samostatně, umění určit si priority.
Efektivní komunikaci s týmem – předávání pokynů a informací od vedoucího servisu. Zároveň získávat zpětnou vazbu a zprávy od servisních techniků.
Zodpovědnost.
Náplň práce:
Přijímání servisních požadavků od zákazníků.
Koordinace servisních aktivit.
Každodenní administrativní činnosti servisního oddělení.
Ověřování skladových zásob náhradních dílů.
Konzultace technických řešení na základě analýzy problému se zákazníkem.
Co nabízíme
Zajímavou práci v dynamické firmě, která se soustředí na technologický vývoj, s možností osobního a profesního růstu.
Atraktivní finanční ohodnocení odpovídající Vašim schopnostem a pracovnímu nasazení. Možnost každý měsíc ovlivňovat svoji odměnu.
Kompletní zaškolení v dané problematice.
Pracovní dobu 8 hodin, včetně placené obědové pauzy.
Počítač.
Mobilní telefon k osobnímu užití.
Přátelskou a pohodovou atmosféru, lidský přístup a prima kolegy.
Pokud máte zájem o práci, kde budete moci využít své organizační schopnosti a technické znalosti, být součástí dynamického týmu a zlepšovat se každým dnem, budeme moc rádi, když nás zkontaktujete.
Mám o místo zájem
V takovém případě kontaktujte naši personalistku.