Technický asistent vedoucího servisu

Popis pozice

Hledáme kolegu, který se postará o hladký chod servisu. Jeho úkolem bude mít servisní techniky včas na správném místě, v pořádku dokumenty a na konci spokojeného zákazníka. 

Co očekáváme:

  • Komunikační dovednosti – schopnost jednoduše a srozumitelně komunikovat s různými skupinami lidí, včetně technicky neznalých zákazníků. 

  • Schopnost pracovat samostatně, umění určit si priority.

  • Efektivní komunikaci s týmem – předávání pokynů a informací od vedoucího servisu.  Zároveň získávat zpětnou vazbu a zprávy od servisních techniků.

  • Zodpovědnost. 

Náplň práce:

  • Přijímání servisních požadavků od zákazníků.

  • Koordinace servisních aktivit.

  • Každodenní administrativní činnosti servisního oddělení. 

  • Ověřování skladových zásob náhradních dílů.

  • Konzultace technických řešení na základě analýzy problému se zákazníkem.

Co nabízíme

  • Zajímavou práci v dynamické firmě, která se soustředí na technologický vývoj, s možností osobního a profesního růstu.

  • Atraktivní finanční ohodnocení odpovídající Vašim schopnostem a pracovnímu nasazení. Možnost každý měsíc ovlivňovat svoji odměnu.

  • Kompletní zaškolení v dané problematice.

  • Pracovní dobu 8 hodin, včetně placené obědové pauzy. 

  • Počítač.

  • Mobilní telefon k osobnímu užití. 

  • Přátelskou a pohodovou atmosféru, lidský přístup a prima kolegy.

Pokud máte zájem o práci, kde budete moci využít své organizační schopnosti a technické znalosti, být součástí dynamického týmu a zlepšovat se každým dnem, budeme moc rádi, když nás zkontaktujete.

Mám o místo zájem

V takovém případě kontaktujte naši personalistku.

Pavlína Koutská
HR specialistka
+420 731 241 807

Přiložte životopis